Wyjeżdżam

15:37

Hej ... dawno nie pisałam na blogu, ale był koniec roku szkolnego i ostatnia szansa na poprawienie ocen.Teraz zaczęły się wyjazdy na wakacje :) Mam kilka nowych modelinowych ozdób lecz brak czasu nie pozwala mi na wstawienie zdjęć.Jak widać mam przerwę w blogowaniu, ponieważ nie będzie mnie od 15 lipca do ok.29 lipca.Nie wiem czy tam gdzie jadę będę miała internet i czas na pisanie postów.Posty po powrocie mogą się nie pojawić, ponieważ trzeba będzie szukać książek do szkoły bo z doświadczenia wiem, że bardzo szybko schodzą ćwiczenia z księgarni ;/ Może jednak uda mi się coś napisać :)

Pozdrawiam Sandra  :)
Wyjeżdżacie na wakacje ? A może już na nich jesteście, jak tak to powiedzcie gdzie :]

Hawaje ^.^ (nie, nie jadę na Hawaje)


You Might Also Like

2 komentarze

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.