Co z blogiem?

19:10


Witajcie po prawie półrocznej przerwie ♥
Nie wiem zbytnio jak,
mam zacząć tego posta, bo wyszłam z wprawy, chociaż może wcale jej nie miałam. Gdyby mój blog był pisany regularnie to można by powiedzieć, że te 4 lata, które skończy w lipcu, były owocne. Niestety w życiu spróbowałam postawić sobie inne priorytety niż blog, co też nie zawsze wypalało...
Ostatni rok gimnazjum to nie przelewki a dalej to już wole nawet nie myśleć. Stwierdziłam, że jak wyrobię się z moimi wszystkimi obowiązkami to mogę spróbować pisać jakieś posty z inspiracjami czy coś w tym stylu, ponieważ dobrze by było odzyskać straconych obserwatorów. A przede wszystkim muszę poćwiczyć pisanie postów, bo mam wrażenie, że ten wyszedł co najmniej kiepski i zamierzam też ćwiczyć rysowanie, więc jeśli będą jakieś ciekawe rysunki to spróbuję je tu wstawić.
To chyba tyle z moich wyjaśnień, nie wiem, kiedy kolejny post (mam nadzieję, że niedługo). Jeśli macie jakieś propozycje to piszcie w komentarzach.
Dodaję kilka małych kolaży z ostatniego czasu, zapraszam do obejrzenia :)
po prawo mój outline Seleny Gomez

Pozdrawiam Sandra ♥


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Oczywiscie sa o wiele ważniejsze rzeczy niz blog. Ja sadze ze lepiej jest pisac kiedy sie chce i przede wszystkim gdy ma sie cos konkretnego do powiedzenia niz pisac na sile.
    Pozdrawiam


    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i życzę powodzenia w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie blog jest bardzo ważny, dużo zmienił w moim życiu. Życzę Ci żebyś się nie poddawała i żeby Ci się udało z blogiem ! Powodzenia z blogiem i rób to co Cię uszczęśliwia ! :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zdjecia, mam nadzieje że już nie będzie przerw w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.