Autumn?

16:28


  Mamy naszą polską jesień, jeszcze nie do końca jest złota, ale mimo to przez wielu kochana. Ja po raz kolejny nie jestem w stanie wybrać, czy ją lubię, z jednej strony uwielbiam jesienną aurę, ale gdy spoglądam z tęsknotą na wakacyjne zdjęcia, to zdecydowanie bardziej kocham lato. Mimo to chciałam w tym poście napisać, za co lubię tę porę roku, w planach miałam dodanie własnych zdjęć do tego tematu, ale aktualnie nie mam aparatu, więc będziemy musieli zadowolić się zdjęciami z mojego telefonu. Ogólnie to nie wiem też, co się dzieje z blogiem, ale ciągle jest inna czcionka, zmieniają się odstępy miedzy zdjęciami, więc wybaczcie wszelkie niedociągnięcia.

Kocham za:
♥kolorystykę, piękne liście, złote lub czerwone,
♥grube swetry,
♥możliwość noszenia szali i kominów,
♥jesienne płaszcze i buty,
♥dyniowe jedzonko!
♥możliwość noszenia futerek (oczywiście sztucznych), narzutek i czapek,
♥wieczory z książką i ciepłą herbatą lub gorącą czekoladą,
♥przetwory i wypieki,
♥grzybowe dania,
♥fakt, że już niedługo będą święta (i oczywiście świąteczne reklamy w telewizji od początku listopada haha),
♥magiczną aurę na zdjęciach,
♥fakt, że jest coraz więcej dni wolnych w szkole.

Czego nie lubię:
-niskich temperatur,
-oszroniałych samochodów rano (chociaż mnie to jeszcze mało dotyczy),
-fakt, że gdy wstajesz do szkoły, jest ciemno, wracasz ze szkoły i też jest ciemno,
-wyżej wspomnianych krótkich dni,
-naelektryzowanych włosów,
-deszczowej pogody (którą lubię, gdy siedzę w domu, a nie, gdy idę do szkoły i muszę moknąć),
-zimnego wiatru,
-zmarznięty palców,
-przeziębień,
-stania na przystanku i zamarzania z zimna,
-jesiennej chandry.

Jeżeli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z mojego życia, to zapraszam na instagrama :)




źródło:we heart it
źródło:we heart it

źródło:we heart it

 









 


A Wy za co lubicie, bądź nie lubicie jesień?
Pozdrawiam!
Sandra

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Te skarpetki z kotkami wygrały wszystko! Ale tak poza tym jeśli się chce to jesień można pokochać, tylko trzeba znaleźć jej pozytywne strony ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby lubię jesień za wszystkie rzeczy, które wymieniłaś, ale jednak widzę w niej więcej minusów. Zdecydowanie moja najmniej ulubiona pora roku :P
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej chyba nienawidzę tego zimna!

      Usuń
  3. Ja jesień lubię tylko za kolory, ale to tę wczesną jesień. Deszcze mnie strasznie denerwują, bo nie lubię moknąć, no i kiedy już liście spadną jest strasznie ponuro. Ludzie zapominają o tej późniejszej porze jesieni...

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień w tym roku odkrywam na nowo, staram się nie myśleć na razie negatywnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za jesienią, ale inspiracje z nią związane są po prostu przepiękne! *.*

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za bardzo lubię jesień, gdyż kojarzy się z ponurą pogodą :/ Kolorowe liście mnie nie pocieszają.
    Fajnie piszesz :D

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah ta jesień, uwielbiam widoki i możliwość chodzenia w ciepłych sweterkach (mojej największej miłości). Lubię też gdy robi się ciemno, zapalam świeczkę i siadam pod kocykiem z książka i kubkiem herbaty. Jednak szczerze nienawidzę deszczu, nienawidzę moknąć to takie dziwne uczucie. Dodatkowo to zimno, aż przemarzają kości (albo palce od nadmiernego korzystania z internetu). Jednak przecież trzeba w życiu znajdować te lepsze aspekty, musimy nastawiać się pozytywnie.
    Pozdrawiam Luthseika xx
    http://www.cukiernianamodnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze lubie w jesieni cieple i kolorowe skarpetki!! Cudowny post:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja kocham za botki na wysokim obcasie. obserwuję, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham jesień za ciepłe swetry, grube koce, ciepłą herbatę z miodem i cytryną ! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że nie tylko ja mam mieszane uczucia co do jesieni. Pozdrawiam cieplutko <3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Staram się odpowiadać na wszystkie komentarze, więc zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.