Wyniki Giveaway!

22:22

Dziś przychodzę do Was tylko na chwilę, ponieważ mam masę nauki, ale pojawiły się pytania o wyniki rozdania z Zaful. Owszem, dostałam dzisiaj w mailu wyniki. Są to osoby wybrane losowo przez firmę ze wszystkich blogów, które ogłosiły to rozdanie.

Jeżeli znalazły się tutaj Wasze e-maile, to gratuluję, jeśli nie to jestem pewna, że innym razem się uda! :)

Wszyscy wymienieni poniżej zwycięzcy otrzymają kartę podarunkową w wysokości 100$ oraz są proszeni o kontakt na e-maila blog@zaful.com od 05 do 17 Grudnia!

Postaram się jeszcze w tym tygodniu coś tutaj napisać, o ile znajdę na to czas, a mam sporo fajnych nowości, dlatego zaglądajcie tu często! :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Gratuluje zwycięzca :) szkoda ze mi sie nie udało nic wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rauwolfia Serpentine it's far one of the ayurvedic treatments for insomnia which lessen the blood strain, thereby lowering the worried breakdowns and http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zwycięzcą :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje :)

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwyciezca! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Staram się odpowiadać na wszystkie komentarze, więc zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.