Kosmetyki z firmy BARWA

20:52


Pragnę Wam przedstawić serię kosmetyków "BARWA siarkowa", która już dość dawno przyciągnęła moją uwagę. Słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii, dlatego sama zaczęłam ją kilka dni temu testować. Niestety nie powiem Wam aktualnie, czy faktycznie widzę jakąś poprawę mojej cery. Jednak przybliżę tutaj jakie działanie ma dany kosmetyk i czego możemy się spodziewać po jego regularnym stosowaniu.

1. Płyn micelarny:
co robi?
  • szybko i skutecznie usuwa zanieczyszczenia i zmywa makijaż, dokładnie oczyszczając skórę
  • odświeża i tonizuje cerę
  • zmniejsza niedoskonałości skóry
  • zmniejsza nadmierne wydzielanie sebum
  • nie narusza warstwy hydrolipidowej skóry
jaki daje efekt?
  • odświeżona i czysta skóra bez uczucia ściągnięcia
  • skóra o właściwym pH
  • skóra dobrze przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych
co zawiera?
  • łagodną kompozycję składników myjących
  • antybakteryjny i keratolityczny Multifruit Extract
  • łagodzący podrażnienia pantenol
  • nawilżającą Trehalore


2. Szampon siarkowy antybakteryjny:
co robi?
  • dokładnie oczyszcza skórę głowy
  • usuwa nadmiar łoju i obumarły naskórek
  • wspomaga redukcję łupieżu
  • zapobiega jego nawrotom
  • pozostawia efekt długotrwałej świeżości
  • poprawia nawilżenie skóry nawet o 29% 
  • zmniejsza natłuszczenie skóry o 27% 
  • korzystnie wpływa na kondycje włosów
jaki daje efekt?
Skóra głowy jest:
  • zdrowa i nawilżona
  • pozbawiona łupieżu
  • nieprzetłuszczona
  • pozbawiona dyskomfortu ściągnięcia
Włosy są:
  • grubsze, mocniejsze
  • elastyczne i wygładzone
  • bardziej wytrzymałe na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych
  • puszyste, nie obciążone nadmiarem sebum
  • łatwe do rozczesywania i nie elektryzują się
co zawiera?
  • antybakteryjną siarkę
  • wygładzające proteiny pszeniczne
  • specjalistyczny kondycjoner nadający włosom połysk i poprawiający elastyczność

3. Peelingujący żel 3w1:
co robi?
  •  żel dogłębnie oczyszcza, odświeża i tonizuje skórę
  •  peeling  złuszcza martwy naskórek i odblokowuje pory
  •  maseczka reguluje nadmierne wydzielanie sebum i utrzymuje stabilny poziom nawilżenia skóry
  •  regularnie stosowany pomaga w walce z trądzikiem
jaki daje efekt?

  • dogłębnie oczyszczona i odświeżona skóra
  • zdrowy, matowy koloryt
  • energetyzujący zapach
co zawiera?
  • antybakteryjną siarkę
  • łagodzący ekstrakt z rumianku
  • dogłebnie oczyszczające drobinki peelingujące


4. Żel siarkowy:
co robi?
  • dokładnie oczyszcza pory
  • zmniejsza nadmierne wydzielanie sebum
  • utrzymuje stabilny poziom nawilżenia skóry
  • zmniejszenie utraty wody ze skóry o 30% 
  • poprawia nawilżenie skóry o 22% 
  • redukuje przetłuszczenie skóry o 20% 
  • hamuje proces odwodnienia skóry o 30% 
jaki daje efekt?
  • odświeżona, czysta skóra bez uczucia ściągnięcia
  • zdrowy matowy koloryt na dłużej
  • zmniejszona widoczność porów
co zawiera?
  • antybakteryjną siarkę
  • 100% naturalny bioselektywny oligosacharyd
  • łagodzące i wygładzające proteiny pszeniczne



5. Mydło siarkowe:

co robi?
  • dokładnie oczyszcza
  • zmniejsza nadmierne wydzielanie sebum
  • przyspiesza ustępowanie zmian trądzikowych
  • nie podrażnia, nie uczula
  • redukuje przetłuszczenie skóry o 26% *
  • poprawia nawilżenie skóry o 25% *
  • poprawia elastyczność skóry o 11%
jaki daje efekt?
  • odświeżona, czysta skóra bez uczucia ściągnięcia
  • zmniejszona widoczność porów
  • skóra dobrze przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych
co zawiera?
  • 100% naturalnej bazy roślinnej pozyskanej z oleju palmowego
  • antybakteryjną siarkę
  • nawilżającą glicerynę
  • brak alergenów


6. Krem siarkowy długotrwale nawilżający:
co robi?
  • zwiększa poziom nawilżenia bezpośrednio po aplikacji aż o 103%
  • w wyniku długotrwałego stosowania nawilżenie wzrasta o 28%
  • przynosi natychmiastową ulgę zaraz po aplikacji
  • przyspiesza regenerację podrażnionej skóry
  • zmniejsza przetłuszczanie
  • nie zatyka porów
  • przyspiesza procesy odnowy naskórka
  • zmniejsza rozwój zaskórników i stanów zapalnych
  • regeneruje naturalną warstwę hydrolipidową
jaki daje efekt?
  • intensywnie i dogłębnie nawilżona cera bez uczucia ściągnięcia
  • wygładzona, jędrna i elastyczna skóra
  • jednolity, matowy i zdrowy koloryt
  • zmniejszona widoczność porów
co zawiera?
  • Siarka – działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo, reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając wydzielanie sebum.
  • Alantoina – regeneruje i przyspiesza odnowę uszkodzonego naskórka, łagodzi i koi podrażnienia, a także nawilża, wygładza i zmiękcza skórę.
  • Gliceryna – delikatnie oczyszcza i nawilża skórę czyniąc ją miękką i aksamitną.
  • Olej bawełniany – wnika w głąb skóry i delikatnie nawilża.
  • Ekstrakt z subtropikalnej Imperaty Cylindrycznej – uelastycznia i nawilża skórę, a także długotrwale utrzymuje prawidłowy poziom nawilżenia naskórka, gdyż zatrzymuje wodę w tkankach.
  • Trehaloza – cenny hydro-aktywny cukier derywowany z pustynnej rośliny znanej jako „pamięć wodna”, który nawilża skórę, tworząc „rezerwę wodną”.

7. Mydło siarkowe w płynie:
co robi?
  • dokładnie oczyszcza
  • zmniejsza nadmierne wydzielanie sebum
  • łagodzi objawy trądziku i podrażnienia
  • pomaga zachować naturalne pH skóry
  • przywraca zdrowy wygląd
  • nie podrażnia, nie uczula
jaki daje efekt?
  • odświeżona, czysta skóra
  • zmniejszona widoczność porów
  • skóra dobrze przygotowana do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych
W serii Barwa Siarkowa znajdziemy również: 
-Tonik Siarkowy,
-Peeling i maseczkę w saszetce,
-Serum Siarkowe,
-Kerem Siarkowy Matujący.

co zawiera?

  • antybakteryjną siarkę
  • wygładzający Lamesoft PO 65
  • wyjątkowo łagodną kompozycję substancji myjących


Na koniec dwa produkty z innych serii: Perfect House oraz Barwy Harmonii (kliknij, by przenieść się na stronę serii).

8. Perfumowana woda do prasowania:
Linia produktów Perfect House to nowe, perfekcyjne spojrzenie na temat sprzątania.  Perfect House oznacza perfekcję wolną od nudy, skuteczność stosowania, łatwe i przyjemne użycie oraz olśniewający efekt, który odmieni Twój dom.  Od teraz sprzątanie nie będzie już udręką.
DO CZEGO NAJLEPIEJ SPRAWDZA SIĘ WODA IRONING?
- bawełny
- lnu;
- wełny;
- jedwabiu;
- tkanin syntetyczny
W CZYM POMOŻE CI BEZ TRUDU?
- rozprasowaniu trudnych zagnieceń;
-  zmiękczeniu tkanin.
9. Peeling cukrowy energetyzujący:
Energetyzujący peeling cukrowy wzbogacony o ekstrakty z guarany i pomarańczy, rozbudzi Twoje zmysły i wprowadzi w pozytywny nastrój. Dzięki kompozycji oleju kokosowego, masła Shea, oleju bawełnianego i słonecznikowego, Twoja skóra dostanie potężną dawkę witamin A, E i antyoksydantów. Dodatkowo wzbogaciliśmy formułę o ekstrakt z guarany, który ma działanie antycellulitowe oraz ekstrakt z pomarańczy, który pobudzi Twoją skórę do procesów regeneracji. Kryształowe drobinki cukru zapewnią doskonałe złuszczanie, a pobudzający zapach doda Ci energii i chęci do działania!


Możecie również dodać firmę BARWA na Snapchacie, aby być na bieżąco z nowościami! :)

Mieliście już kiedyś styczność z tymi produktami? 

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Stosowałam tonik przez jakiś czas, jednak niestety podrażnił moją skórę, a szkoda ;x Nasłuchałam się pozytywnych opinii o nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie posiadam tonika z tej firmy, ale zobaczę jak sprawdzi się reszta :)

      Usuń
  2. Mogłabyś przybliżyć skład tych kosmetyków? :)

    https://voguerois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam żadnego z tych produktów ale wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś mydło z tej firmy i strasznie szybko się rozpadło od wody ;/ ale inne kosmetyki z gej serii zapowiadają się obiecująco ;)
    Post super napisany i przejrzysty, dobrze się go czyta ;) obserwuje ;*

    http://carollinex.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Marka Barwa jest mi znana, ale z tymi produktami się jeszcze nie spotkałam. Koniecznie będę musiała po nie sięgnąć! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. testowałam tylko krem siarkowy i jestem bardzo zadowolona! Na pewno przetestuję resztę produktów z tej firmy :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele słyszłam o tej firmie :)
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wiele dobrego słyszałam o tej firmie, jedyne co używałam to mydło siarkowe. Sprawdziło się u mnie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam dużo dobrego o tej firmie, jednak nic nie testowałam. Ciekawe jak sprawdziłyby się te produkty dla mnie. Mam problem z dobraniem ich, bo zawsze dostaję jakiegoś uczulenia i zamiast pomóc, pogarszają po prostu sprawę. :/
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Firma nam nie znana, lecz produkty prezentują się świetnie! :) Super to rozpisałaś ;) Szampon bardzo fajny :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dawna zastanawiam się nad zakupem produktów z tej firmy ;) U koleżanki się sprawdziły i bardzo sobie chwali ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe działania i zastosowania produktów, myślę że gdy będę miała podobne problemy to o nich pomyślę jeśli nie zapomnę :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosowałam i bardzo lubię, choć obecnie używam kosmetyków z Iwostinu :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze jeszcze nie słyszałam o tej firmie. Chętnie przetestuję
    ich produkty.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie,a produkty wydają się dość interesujące!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie załam wcześniej tej firmy :D

    http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam te kosmetyki. Sama posiadam mydło i żel do mycia twarzy z tej kolekcji, choć nie widzę jakiegoś szczególnego efektu i nie mogę się do nich przekonać :/
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe produkty, muszę wypróbować szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Interesujące produkty, nigdy o nich nie słyszałam ! Muszę się więcej o nich dowiedzieć ;)

    Mój blog Obserwuje i pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedyś ten krem i mimo tego, że nie poprawił stanu skóry to dobrze utrzymywał makijaż i twarz nie świeciła się w ciągu dnia :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie testowałam jeszcze tych kosmetyków ale mam nadzieję że jak się moje skończą będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze słyszałam dobre opinie o tej marce i może wkońcu coś sobie tam kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiele słyszałam o tych kosmetykach :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe produkty, bardzo chętnie wypróbowałabym ten krem siarkowy bo moja skóra twarzy jest wysuszona i nie mogę sobie z nią poradzić. :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post i cudowne produkty!:)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten płyn micealrny to jedna z wielu rzeczy, która mnie najbardziej ciekawi w tej firmie. Wiele osób poleca te kosmetyki, jednak ja jestem wierna la roche-posay i nie chce na razie eksperymentować z nowymi kosmetykami do twarzy :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna, wyczerpująca recenzja :) Myślę, że gdy skończą mi się moje kosmetyki sięgnę po te żeby je sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Już od jakiegoś czasu chciałam wypróbować te kosmetyki, może teraz się skuszę :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam kiedyś mydło i niestety mi się nie sprawdziło :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. nie używałąm jeszcze kosmetyków tej marki, ale chętnie bym coś przetestowaął :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  31. mnie niestety uczulaly:(
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2017/02/i-reveal-to-you-scrap-of-my-life.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja miałam kiedyś serum z Barwy i wydawało mi się, że naprawdę działa, jednak po dłuższym czasie tracił swoją moc. Może moja cera się do niego przyzwyczaiła? A może po prostu od początku nie był skuteczny? Nobody knows. Szkoda, że nie napisałaś, czy kosmetyki zdały egzamin na Twojej skórze... Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia - estetyczne i minimalistyczne ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.