Wrangler jacket

10:35

Jak wszyscy wiemy, dzisiejsza moda bardzo nawiązuje do lat 70,80 i 90. Już kiedyś przy inspiracjach (klik) wspominałam Wam, że uwielbiam ten styl. Może nie zawsze są to całe stylizacje, ale pewne elementy, które uwielbiam. W dzisiejszej stylizacji jest to duża, oversize'owa kurtka z Wranglera i oczywiście duże kolczyki koła. Pasuje świetnie do każdej stylizacji i nie znam osoby, która by jej nie lubiła. Według mnie to idealny dodatek do basicowych stylizacji na wiosnę!

Co o tym myślicie?
Pamiętajcie, by odwiedzać mojego instagrama>> klik

jacket- Wrangler
blouse- Big Star
trousers- Reserved
shoes- H&M






You Might Also Like

28 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz! Podoba mi się przejrzystość twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem taka stara że pamiętam mode lat 80 :). Teraz żałuję że wywalilam moja jeansowa kurtke!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudne włosy! Kurtka również bardzo mi się podoba, jeans jest zawsze modny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja świetna! Sama bym mogła się tak ubrać, bo to również i mój ulubiony styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look <3
    Ta kurteczka jeansowa jest boska
    :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska stylizacja. Wszystko dobrze do siebie dobrane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, modna stylizacja. Fryzura jest po prostu genialna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo na czasie, a kurteczka piękna! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się dobranie ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja <3 Bardzo inspirująca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oversize'owe dżinsowe kurtki - są mega i mają swój urok. Już kocham twoje warkocze haha x

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko idealnie się ze sobą komponuje! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tamten styl jest owieli ładniejszy niż ten aktualny co jest z tymi spodniami pociętymi i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nietuzinkowa stylizacja. Nieco w stylu tumblr girl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię! Bardzo lubię! Sama nie wiem co mi się w niej najbardziej podoba, ale... Lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem oczarowana Twoim blogiem! Piękne zdjęcia i design :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Laska! Zakochałam się w Twoim blogu. Masz niezwykle piękne stylizacje. Jak i zdjęcia to wpisów. Bardzo ładnie to wszystko ze sobą współgra. Bardzo dobra robota! Na pewno będę wpadać częściej! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. głównym bohaterem postu jest denim kurtka, natomiast moją uwagę przykuły te piękne warkocze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie! Look typowo wzięty z lat 90 - tych ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja, kocham takie proste połączenia :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja. To kompletnie nie mój styl, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja, sama bym coś podobnego ubrała. Fajna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama szukam podobnej kurtki, ale nigdzie nie mogę jej znaleźć, bo zależy mi na czymś oryginalnym i specyficznym :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny zegarek! Ta kurtka jest boska, uwielbiam takie ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny minimalizm i swoboda, kiedyś marzyłam o kolczykach - kołach;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurtka sliczna! Wlasnie sama szukam teraz takiej oversizowej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubie jeansowe kurtki!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Staram się odpowiadać na wszystkie komentarze, więc zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.