Dawno tu nie pisałam , ale codziennie zaglądałam ♥

18:35

Hej ♥

Dziś nareszcie (szybko ten czas zleciał !) czwartek :P
W szkole było nawet fajnie i tylko 5 lekcji.Jutro będzie jeszcze fajniej,ponieważ będą  4 lekcje , bo nie będzie informatyki ! Lekcji mało a poza tym jutro prawie same luźne będą ♥ Przed chwilą weszłam sobie na neta ,popatrzyłam na różne diy i posłuchałam muzyki d^.^b . Jak znajdę wolny czas to zrobie post DIY :)
 Kocham weekendy tylko szkoda , że tak szybko mijają ;(



Co u was ? Co porabiacie ? Podoba się wam nowy wygląd bloga ?




You Might Also Like

4 komentarze

  1. zazdroszczę .. też chcę mieć tylko 5 lekcji.. ja dzisiaj w szkole siedziałam od 8 do 15 -.-
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny taki jesienny wygląd . Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://hania-haniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a kto nie kocha weekendów ?xd
    za szybko ... ;/
    zapraszam cytryndor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne , jestem pod wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.