Liebster Blog Award

12:12

Niedawno zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez : gusto-ko-kendi.blogspot.com   za co bardzo dziękuję :)

Pytania :

1. Masz rodzeństwo?
Tak
2. Gdybyś mogła na jeden dzień zmienić płeć to co byś zrobiła?
Nie wiem :D
3. Gdybyś mogła wcielić się w jedną postać książkową to w jaką?
Szczerze ? Nie mam pojęcia ... mam dużo postaci, którymi chciałabym być, ale nie jestem w stanie wybrać :)
4.Gdybyś mogła zagrać w filmie to jakiego gatunku?
Przygodowy
5.Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa.
Smerfy :P
6.Twój idol/idolka?
 Nie mam
7.Ulubiona książka.
Chyba takiej nie mam... lubię wszystkie książki, najbardziej te przygodowe (może ZMIERZCH albo Harry Potter)
8.Kim chcesz być w przyszłości?
Jeszcze nie wiem
9.Rower vs rolki?
Nie potrafię wybrać.Lubię to i to :D
10.Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Saga Zmierzch: Księżyc w nowiu
11.Masz jakichś ulubionych youtuberów? Jak tak to kogo?
Tak, Lucyandlucy1


Moje pytania:
1.Masz jakieś zwierzątko? Jak tak to jakie ?
2.Masz jakieś hobby ? Jak tak to jakie ?
3.Trampki vs Szpilki
4.Ulubiony serial
5.Ulubiona blogerka
6.Ulubiony zespół
7.Jakiej firmy masz telefon?
8.Co robisz gdy jest ci smutno ?
9.Ulubiona potrawa
10.Ulubiony bohater książkowy lub filmowy
11.Pizza vs Frytki


 Nominuję :



You Might Also Like

0 komentarze

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.