Sztuka

10:00

Bonjour!
Dzisiaj przeniesiemy się w świat sztuki. Mianowicie porozmawiamy o tym co w niej jest najważniejsze.
Jest wiele rodzajów sztuki np. muzyka i obrazy.
Cóż niektórzy dziwią się, że sztuką możemy nazwać zwykłą kropkę czy też kreskę.

Istnieje też sztuka, która jest "zaawansowaną", czyli piękne i skomplikowane obrazy. Często takie obrazy powstają latami. Człowiek rysując lub komponując wyraża samego siebie.
Tworząc swoją własną sztukę możemy udowodnić doskonałość proporcji ludzkiego ciała czego dokonał Leonardo da Vinci.

 
Każdy może tworzyć swoją własną sztukę. Ja na przykład rysuję i tworzę ozdoby z modeliny. 

Cytaty: 

"Praw­dzi­wy ar­tysta nie po­siada du­my. Widzi on, że sztu­ka nie ma gra­nic, czu­je, jak bar­dzo da­leki jest od swe­go ce­lu, i pod­czas gdy in­ni podzi­wiają go, on sam bo­leje nad tym, że nie do­tarł jeszcze do te­go pun­ktu, który uka­zuje mu się w od­da­li, jak światło słońca. " 
Ludwig van Beethoven

Każdy może tworzyć swoją własną sztukę. Ja na przykład rysuję i tworzę ozdoby z modeliny. 

"Świat bez sztu­ki na­raża się na to, że będzie światem zam­kniętym na miłość. "
Jan Paweł II

 Mam nadzieję, że spodobał wam się ten krótki post :)
Pozdrawiam ♥
PODPIS

You Might Also Like

8 komentarze

  1. O! Świetnie, że napisałaś o tym post! Ja kocham sztukę, pod wszelkimi postaciami - począwszy od muzyki, po architekturę, szkice, malarstwo, itp. :D

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/05/17-rozdzia-nic-nikomu-nie-musisz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post, ja szczerze mówiąc nic wielkiego ze sztuką nie mam związanego, ale fajnie się czytało :)
    Obserwuję ; >
    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz "lekką" rękę do pisania takich postów. Podobają się, jesteś taka dorosła w tym co piszesz:) AW

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam określoną kwotę i wysłałam im linki do rzeczy które chce dostać. Tyle. :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.