Black hoodie

17:01

Hej wszystkim! Na wstępie pragnę Wam podziękować za ponad pół tysiąca obserwacji na instagramie! Niesamowicie się cieszę, że wreszcie zaczął się rozwijać tak samo prężnie, jak blog. Jeśli jeszcze mnie tam nie odwiedzaliście, to zapraszam tutaj: klik
Zostało nam jeszcze tylko pół miesiąca wakacji, nad czym mocno ubolewam, bo miałam jeszcze wiele planów. Wczoraj była piękna pogoda, było ciepło i świeciło słońce, a dzisiaj bez porównania jest tak zimno, że musiałam wyciągnąć bluzę. Przy okazji zrobiłam zdjęcia mojego nowego nabytku, którym jest wyżej wspomniana bluza. Jak dla mnie jest idealna, czarna, ciepła, ma duży kaptur, a inności dodają jej paski na rękawie. Będzie pasować do wszystkiego. Od dawna takiej szukałam. Dobrałam do niej moje ostatnie dziurawe spodnie, które jak już wiecie, bardzo mi się podobają, ale wciąż czekają, żeby podkleić materiałem tylną dziurę :)





You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ja zawsze noszę bluzę podczas wieczornych spacerów ;) Twoja jest bardzo ładna. Pozdrawiam!
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza. U mnie również jest zimno, brzydko i pochmurnie.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluza - bardzo w moim stylu. U mnie też od wczoraj pada deszcz, jest pochmurno i jestem w swoim świecie! Kocham taką pogodę bez dwóch zdań :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne ubrania! Super poscik... a co do wakacji - tez żałuję ze sie koncza. Mialam wiele planow, niestety niewykorzystane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza, a co najważniejsze iejsze praktyczna. http://erramood.blogspot.com/2017/08/ostatni-promien-sonca.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna bluza, ale ja preferuje długie swetry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie zauważyłam kiedy wakacje zleciały. Niestety w tym roku pogoda niezbyt dopisała. Gratuluję takiej ilości obserwujących na insta!
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega mi się podoba ta bluza!! 😍 ja tak samo miałam tyle planów, ale od wczoraj pogoda nie dopisuje dziś jest niby słońce ale zimno :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! I jaka fajna pufka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna jest ta bluza. Mimo, że nie lubię czarnego ta bluza bardzo mi się podoba dzięki białym akcentom ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta bluza, ja również je uwielbiam <3 Na jesień lub troszkę chłodniejsze latwo bluza to obowiązek! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego roku lato jest zwariowane, trochę zimne i mokre.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia:)
    I zapraszam na mojego instagrama @alia_bg0

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje rozwoju, oby tak dalej :)
    Uwielbiam bluzy, Twoja jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega fajna bluza, jednak ja absolutnie zakochałam się w tych spodniach <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie jest świetna!!! Uwielbiam bluzy!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetna bluza ♥ Bardzo ciekawy post :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna jesteś

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.