Alkohol? Mnie to nie kręci!

22:36

Hej!
Jak wszyscy wiemy,alkohol w XXI w. zajmuje praktycznie pierwsze miejsce na liście używek. Narkotyki,piwo,wódka,marihuana,papierosy to jedne z głównych używek, przez które ludzie marnują życie. Pewnie nie znacie żadnego nastolatka, który by nie pił i nie palił. Ja mogę z ręką na sercu przyznać, że nigdy nie piłam i nie paliłam tego okropieństwa. Nienawidzę pijactwa.
Ilu to ludzi zginęło właśnie przez to?! Co ludzie widzą w tym dobrego?! Mnie sam zapach odstrasza. Pewnie myślicie:  "Łeee ona ma dopiero 14 lat. Pierwszy raz dopiero przed nią". Nie zaprzeczam, że pierwszy raz nigdy nie nastąpi, ale nigdy nie zamierzam siebie niszczyć. Całe życie przede mną.
Nie wiem czy ten post wyszedł krótki czy długi, ponieważ piszę go telefonie, ale naszła mnie taka ochota by go napisać, a więc piszę. Więc zanim spróbujecie tych używek pomyślcie 10 razy co robicie!

You Might Also Like

2 komentarze

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.