Back to school: clothing wishlist

09:00


Zbliża się szkoła, więc przygotowałam dla Was małą wishlistę, z moimi faworytami na ten rok. 
Zapraszam do przejrzenia :)

Jeśli są chętne osoby, które poklikają w pogrubione linki, dodatkowo podadzą mi w komentarzu lub w wiadomości prywatnej na instagramie (modaidekoracje), ceny tych rzeczy, to zamieszczę ich blogi w zakładce, którą planuję utworzyć- "AKTYWNI OBSERWATORZY".

Wiem, że jest z tym troszkę zachodu, ale bardzo mi zależy na podjęciu tych współprac, ponieważ to pomoże rozwinąć mojego bloga, a Wy możecie się do tego przyczynić! :)





You Might Also Like

21 komentarze

  1. Same ciekawe ciuszki, bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. super ciuchy, najbardziej przypadły mi do gustu te ogrodniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, poklikałam do Romwe :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuchy :D
    Powodzenia w rozwoju bloga :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie jeansy i koszulki, ale reszta też niczego sobie oczywiście poklikane :D
    http://folyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka w pasy najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ubrania :3 Najbardziej podobają mi się czarne spodnie!
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, masz świetny gust, w dodatku tak podobny do mojego ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje propozycje bardzo mi się podobają :) Sama z chęcią zamówiłabym sobie parę z tych ciuszków. Najbardziej brakuje mi teraz ładnych spodni i koszul <3
    Poklikałam i mam nadzieję, że uda Ci się utrzymać te współprace, a przy okazji wspaniale rozwinąć bloga. Masz bardzo ciekawy styl i świetnie prezentujesz swoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ciuszki! Poklikane :*
    US$13.66, US$18.99, US$16.99, US$10.00, US$12.99, US$33.00, US$17.99, US$16.00

    Pozdrawiam, Dominika z bloga MOMENTY ULOTNE

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega fajne rzeczy wybrałaś :D Poklikane xx
    https://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega ciuchy! Bardzo inspirujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie inspirujący post! Obserwuję z przyjemnością!
    Buziaki, mój blog <-

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te ciuchy:D
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny wybór. Ładne i wygodne. KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ubrania !! Poklikałam w linki ! Oby współpraca się udała !!

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta niebieska sukienka jest przepiękna! Szkoda tylko, że już dawno na nią za zimno... ;( Ale jeansowe kurtki z pewnością się przydadzą! Poklikane w większość pogrubionych czcionek ;) Życzę miłego wieczoru, kochana! Trzymaj się ciepło!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzka z kwiatami i tym sznurowanym dekoltem świetna ♥

    natalialifestylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.