Revers cosmetics

21:20


W zeszłym tygodniu otrzymałam paczkę z kosmetykami od firmy Revers. Jestem pewna, że większość z Was już słyszała o niej, ponieważ, mimo że jest dość młoda, to pojawiła się już na wielu blogach. Zamówienie przyszło do mnie bardzo szybko, więc to jest już pierwszy porządny plus :)




Pierwszą rzeczą jest puder, który ma wyryty piękny wzorek. Jestem nim naprawdę zauroczona. Co do jego działania, matuje naszą cerę raczej tak jak każdy inny puder, nie ma tutaj aż jakiegoś wielkiego zaskoczenia, ale jest dobry i działa jak powinien :)


Z podkładu jestem zadowolona, chociaż na początku byłam sceptycznie nastawiona, ponieważ martwiłam się, że ten kolor będzie zbyt ciemny. 
Jednak wpasował się idealnie w moją opaleniznę, więc w sumie będzie dla mnie odpowiedni tylko na lato. 
Kryje dobrze, nie ciemnieje z czasem i całkiem dobrze radzi sobie z kryciem niedoskonałości. Zdecydowanie warto go polecić!





Teraz rzecz, którą szczerze mówiąc, używałam po raz pierwszy, czyli wosk do brwi i cienie. Ja moje brwi zawsze malowałam żelem, ale myślę, że dla tej paletki mogę to zmienić, ponieważ jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! 
Wosk świetnie utrzymuje włoski, a cieniem możemy odpowiednio do naszych upodobań wypełnić brwi. Mój efekt możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu :) Jest to kolejny produkt, który mogę Wam gorąco polecić!



Kiedy otworzyłam tę szminkę, to nie wiem czemu, ale jej zapach przypominał mi oranżadę, poważnie! Pachnie świetnie i ma piękny kolorek :) 
Co do tego, jak prezentuje się na ustach, to wygląda typowa szminka, już po jednym pociągnięciu ładnie widać kolor. Nie jest matowa, jednak jeśli ktoś preferuje maty, to zawsze można wesprzeć się transparentnym pudrem i piękny efekt gwarantowany!


Ostatnią rzeczą, jaką otrzymałam, jest odżywka do rzęs, niestety na jej temat nie mogę się jeszcze wypowiedzieć, bo dopiero zaczęłam ją używać, więc nie widzę efektów, ale jeśli takie się pojawią, to napiszę o tym post.



Mieliście kiedyś te kosmetyki? Co o nich sądzicie?

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Kosmetyki prezentują się na prawdę ciekawie i mają ładne opakowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne opakowania <3 nigdy nie miałam styczności z tą marką, ale skoro jest młoda tak jak napisałaś, to nie ma się co dziwić. Poczekam na recenzję odżywki, bo jestem bardzo ciekawa jej efektów. Zapraszam do siebie corkakosmetyczki.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te opakowania! Zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki wydają być się świetnymi produktami! Najbardziej urzekł mnie kolor szminki 😍 Szukałam właśnie takiego dla siebie od dłuższego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  5. moje serducho skradł zdecydowanie ten wzorek na pudrze, jest przepiękny! poza tym, kosmetyki są naprawdę estetycznie wykonane i cieszą oko, świetny post, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam ten podkład i byłam z niego bardziej niż zadowolona, kochałam go. :( mam nadzieje że za niedługo trafi znowu w moje ręce :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz koniecznie dodać post o odżywce do rzęs, bo poszukuje dobrej!

    zapraszam trendy jesień/zima 2017

    http://0liszka.blogspot.com/2017/08/trendy-jesienzima-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki. Słyszałam o niej same pozytywne opinie. Muszę sobie coś kupić. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam odżywkę, ale jeszcze jej nie próbowałam. Musi poczekać aż skończą mi się wesela w rodzinie i u znajomych :D Bo powiem szczerze, że troszkę boję się jakiejś reakcji alergicznej.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post! Powiem ci że te produkty są nieziemskie. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej marce, ale zdecydowanie mnie zainteresowałaś :) Kolor szminki wygląda na ręce świetnie!
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydają się być świetne! Chyba się skusze, choc nie slyszalam o tej marce! :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam te produkty już na kilku blogach, faktycznie. Wydają się być bardzo przystępne ;)
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę wypróbować tą odżywkę... https://mniejnizwiecejpowaznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor pomadki :) Ja już przetestowałam tą firmę i muszę przyznać, że jest świetna! :)
    https://klaaudiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie opisane kosmetyki. Przede wszystkim zrobiłaś to profesjonalnie no i ładnie wpasowane ich zdjęcia. Zakochałam sie jednak w zdjęciu Twojego oka. Masz ekstra tęczówki. Jako osoba rysująca bardzo na to zwracam uwagę nie gniewaj się :)
    Bardzo przyjemny blog tak ogółem ;D
    Pozdrówki
    ni3bi3ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego kryjącego podkładu oraz paletki do brwi i wosku chętnie bym wypróbowała <3
    muszę kiedyś i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow. Najbardziej podoba mi się ten wosk do brwi i kolor szminki. Fakt wzorek na pudrze jest uroczy :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tej odżywki do rzęs! Świetny post! http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Aktualnie używam paletkę do brwi tej firmy i jestem zadowolona. Dobrze się spisuje i robi co ma robić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny blog! a kosmetyki ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam podkładu i pomadki i są rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  23. Set do brwi jak dla mnie najciekawszy ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.