Black shoes from Dresslily | autumn vibes

13:06

 Jeśli oberwujecie mnie na Instagramie to z pewnością widzieliście już, że jakiś czas temu zamówiłam buty ze strony Dresslily. Na chwilę obecną są to moje ulubione buty na jesienną porę, zaraz po botkach. Wiem, że jednym się podobają, a drugim nie, ale w końcu każdy ma inny gust. Według mnie jest to dobrze wykonana alternatywa dla miłośników glanów i butów Dr. Martensa. Są bardzo wygodne i po kilku wyjściach nic się z nimi nie dzieje. Pasują też do wszystkiego, zarówno do spodni, jak i spódniczek czy sukienek. Moja ocena to 5/5 




You Might Also Like

8 komentarze

  1. Muszę przyznać że buty prezentują się wspaniale !
    Nie znam sklepu , ale chętnie zobaczę co tam mają w asortymencie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentują ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty prezentują się wspaniale :) Krój na jesień idealny <3 Bardzo mi się podobają i od razu rzuciło się skojarzenie co do butów dr. Martensa. Miło, że znalazłaś taką alternatywę w niższej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają cudownie, chociaż ja za takimi nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty mi się bardzo podobają!


    https://4gnieszk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są ☺

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty kupuj w ryłko, kazar, nessi, carinii i kilku innych polskich sklepach. Chińszczyznę z plastiku, martensa, sobie odpuść. Szkoda nóg i pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.