Get ready for winter

14:40

Wiem, że przez pewien czas nie odzywałam się tutaj, ale brakowało mi czasu. Większość wolnych chwil poświęcam na moje licealne rozszerzenia. Mimo to planuję ciągle różne posty.
Nadeszła pora na przygotowanie do zimy i do świąt, które już za miesiąc. Bardzo się cieszę z tego powodu! Uwielbiam świąteczny klimat i te urocze dekoracje!

Pragnę Wam dzisiaj zaprezentować dwie rzeczy, które zamówiłam ostatnio z Zaful.
Pierwszą z nich jest gruby sweterek, który idealnie nada się na mroźne dni. Jest bardzo ciepły, więc zdecydowanie Wam go polecam.
Drugą rzeczą jest zimowa kurtka, typu parka. Po raz kolejny muszę stwierdzić, że jest bardzo dobrej jakości i prezentuje się świetnie. Z pewnością będzie mi się ją bardzo przyjemnie nosić. Dodam jeszcze, że futerko jest oczywiście sztuczne!

Pamiętajcie, że dzisiaj jest BLACK FRIDAY, dlatego możecie trafić na świetne promocje w tym sklepie! :)







You Might Also Like

10 komentarze

  1. Super rzeczy! Ja już niedługo będę składała zamówienia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ubrania :)
    Zapraszam
    https://paulla96.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek prześliczny!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter jest spoko😉
    Zapraszam do mnie: https://zgarderobywziete.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sądziłam ze na zaful są takie fajne kurtki!

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tym swetrze, wygląda na naprawdę porządny:)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.