Gouache and kpop accesories from ToSave

14:52

Chętnie wróciłabym do czasów, kiedy nie brakowało mi weny do prowadzenia tego bloga. Ostatnio brakowało mnie także na instagramie, a przecież tam pojawiałam się najczęściej. Jednak nie warto do niczego się zmuszać. Na szczęście z nadejściem wakacji mam kilka pomysłów na posty, które mogłabym tutaj zamieścić. Myślę, że przybliżę Wam także moją pasję-rysowanie. Spróbuję także pisać tutaj po angielsku.
Dzisiaj pokażę Wam co otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem ToSave.

I would gladly go back to the times when I wasn't lacking in the ideas to run this blog. 
Recently, I was also inactive on Instagram, where I was very active for a long time.
However, it is not worth forcing anything. Fortunately, I have two months summer holidays and I have a few ideas for posts that I could add here. I think I will also show you my passion-drawing. 
I will also try to write in English here.


Today I will show you what I received in cooperation with the ToSave shop.





Czym jest gwasz? 
To farba wodna z domieszką kredy lub bieli, nadającej jej właściwości kryjące, oraz gumy arabskiej będącej spoiwem.

Jeśli wejdziecie na mojego instagrama, to zobaczycie, że zajmuję się rysowaniem. Jednak od pewnego czasu miałam w planach wypróbowanie farb w bardziej profesjonalny sposób. Chciałam zacząć od akwareli, ale w moje ręce wpadły gwasze, niedługo je wypróbuję i pochwalę się efektem. Tubki mają 5ml, więc dla początkującej osoby to idealna ilość farby, dodatkowo w paczce były dwa syntetyczne pędzelki.

What is gouache?
It's one type of watermedia, paint consisting of natural pigment, water, a binding agent (usually gum arabic or dextrin), and sometimes additional inert material.
If you check my Instagram, you'll see that I'm drawing. However, for some time I was planning to try paints in a more professional way. I wanted to start with watercolors, but gouaches fell into my hands first, so I will try them out soon and I will show you the result. 
Tubes have 5ml, so for a beginner, it is the perfect amount of paint, of course in addition in the pack were two synthetic brushes.





Uwielbiam zamawiać okulary przeciwsłoneczne z Chin, przede wszystkim dlatego, że są w niskich cenach.
Tym razem zamówiłam także okrągłe okulary "zerówki". Już od dłuższego czasu na takie polowałam. Sa dobrze wykonane, jednak światło bardzo odbija się od szkiełek, dlatego lepiej nie nosić ich zbyt często.

I love to order sunglasses from China, mainly because they are low prices and beautiful.

This time I also ordered round clear glasses. I've been searching for that for a long time, probably since I'm an ARMY and I saw that boys from BTS are wearing round glasses often haha. They are well made, but the light is very reflective of the slides, so it's better not to wear them too often.






Nie wyobrażam sobie wakacji bez czapki z daszkiem. Zawsze ochroni przed zbyt mocnym nasłonecznieniem. Może niekoniecznie czarna, ale świetnie pasuje do każdej stylizacji. Dodatkowo ma uroczy znaczek, serduszko.

I can't imagine a summer holiday without a baseball cap. It always protects against too strong sunshine. Maybe not necessarily black, but it fits perfectly with any outfit. In addition, it has a lovely stamp, heart, so if you love Korean bands, like me, it's perfect for you!






Moda na kolczyki ciągle się zmienia, jednak te z wiszącymi łańcuszkami skradły moje serce.
Zawsze dodają pazura do stylizacji.

The fashion for earrings is constantly changing, but those with hanging chains have stolen my heart.
They always add a styling claw. And again if you are an ARMY, you may remember that Taehyung wore them in the music video DNA. I know they are kinda different, but you know.






Here again, you can associate these earrings with boys from BTS. Almost everyone wears them. 
I love them. They seem trite, but they're great, for a kpop fan haha.


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Te kolczyki są swietne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne gadżety, najbardziej podobają mi się okulary,

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że przez wakacje wena powróci do Ciebie na nowo :) Chętnie zobaczę Twoje rysunkowe wpisy. Na Instagramie Twoje prace ogromnie mi się podobają!
    Super dodatki sobie wybrałaś. Wszystko piękne i stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam okrągłe okulary i kolczyki z łańcuszkiem też przypadły mi do gustu :) I nawet dowiedziałam się co to jest gwasz, człowiek uczy się całe życie :D Bardzo ciekawy post i blog również, także obserwuję i czekam na więcej aż wena wróci :) Zapraszam również do mnie <3
    http://womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta czapka z daszkiem :) Mam nadzieję, że wena Ci wróci bo masz mega ciekawy blog! Pozdrawiam;)
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nadruk ma ta czapka, muszę taką zamówić!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, wszechstronne talenty :) Fajnie że interesujesz się jeszcze innymi rzeczami, mi trochę tego brakuje niestety

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, czy warto ryzykować z tymi okularami ;) Wzrok to bardzo cenny zmysł.

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za każdy miły wpis, jest on dla mnie wielką motywacją.
♥Zostaw link do bloga a go odwiedzę.
♥Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane.